Huisvesting jongeren

!!! URGENTE OPROEP !!!!

Kan jij ons helpen?

Namens Stichting Jongerennet zijn wij op zoek naar huisvesting voor jongvolwassen Eritrese vluchtelingen zonder ouders of familie in Nederland. Bij het bereiken van de achttienjarige leeftijd zijn deze jongeren in principe op zichzelf aangewezen. In veel gevallen zijn ze nog niet zelfredzaam. Daarnaast is er op dit moment in de gemeente Deventer onvoldoende betaalbare huisvesting voor deze jongeren. Zij belanden in een nachtopvang, crisisopvang of zwerven op straat. Op dit moment gaat het om zes Eritrese jongeren die onderdak nodig hebben.

Ken jij, weet jij of ben jij iemand die deze jongeren aan onderdak kan helpen? Neem dan alstublieft contact met ons op via info@stichtingjongerennet.nl

Kamers

Betaalbare kamer in Deventer maximaal huurprijs 300 euro per maand inclusief

Appartementen

Studio’s ( zelfstandige woonruimte) voor max. 414,00 euro per maand kale huur

Appartementen met 2 of 3 slaapkamers

Eengezinswoningen

Woningen met 2, 3 of 4 slaapkamers

Ben je eigenaar van een woonruimte in Deventer neem gerust contact met ons op. Wij hebben jonge huurders die dringend op zoek zijn naar een betaalbare en verantwoorde huisvesting.

De stichting kan ook als huurder optreden!!!!!!